A Dream Come True

Hej och välkomna Namn: M.D Ålder:25 Bor: Stockholm Status: Förlåvad Yrke: Säljare/ Trygghetsvärd Lite om mig: Jag är en 25 årig tjej/kvinna som bor i Stockholm med min fästman. Är en hård arbetande kvinna samt hemma fru. Där mitt vardags liv är ganska stressig. Jag har 2 jobb där jag jobbar dag och natt obekväma tider och där jag tar hand om allt både mans jobb och kvinno jobb. Jag är född och uppvuxen i Serbien/Beglgrad och jag har bott i Sverige sens år 99. Där min fästman kom år 2011. Han är min första kärlek och sens år 2004 har vi vart tillsammans och nu har vi bestämt oss att ta ett steg vidare till att tillbringa resten av vårat liv tillsammans.

Sömnlösa nätter e här

Publicerad 2014-02-24 02:07:00 i Allmänt,

Efter ett varmt bad så blir man sömn lös. Hjärnan börjar kicka igång och alla problem kommer fram. Hur man ska kunna fixa allt och klara sig. Jag vet inte hur det är för er och hur ni mår men jag mår fett med piss. Så mycket i hjärnan som snurrar men inga lösningar kommer fram. Som alla vet alla problem är nästan ekonmiska hos oss alla. Jag arbetar själv eftersom min man blev arbetslös i avgusti vilket tog på mig ganska hårt. Gick ner sens avguste från 75 kg till 64kg på bara några månader. Just nu är jag är tvungen att dubbeljobba och det finns inte så mycke med jobb heller. Har försökt att hitta ett till jobb det går ingen vidare eftersom det är ganska svårt. Jag funderar om jag ska höra av mig till min gammla chef. Men det blir tufft att jobba med han. Har har ganska kort stubin och har agression problem. Men vi får se imorgon vad jag kommer att göra. Önskar att man kunde skrapa fram 100.000 på triss. Men det kommer aldrig att ske. Man får väll forsätta leva så som man lever just nu med tanken oxo att jag ska gifta mig. Det kommer va jävligt tufft nu i några månader till. Jag får värkligen snåla med allt. Om det behövs att snåla till maximala blir det smör och toast för mig varje dag som måltid. Men man ska inte klaga eller hur. Jag får ta det med en nypa salt och be att allt kommer fixa sig och ha hopp.
För utan hoppet blir det ingeting...=(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela