A Dream Come True

Hej och välkomna Namn: M.D Ålder:25 Bor: Stockholm Status: Förlåvad Yrke: Säljare/ Trygghetsvärd Lite om mig: Jag är en 25 årig tjej/kvinna som bor i Stockholm med min fästman. Är en hård arbetande kvinna samt hemma fru. Där mitt vardags liv är ganska stressig. Jag har 2 jobb där jag jobbar dag och natt obekväma tider och där jag tar hand om allt både mans jobb och kvinno jobb. Jag är född och uppvuxen i Serbien/Beglgrad och jag har bott i Sverige sens år 99. Där min fästman kom år 2011. Han är min första kärlek och sens år 2004 har vi vart tillsammans och nu har vi bestämt oss att ta ett steg vidare till att tillbringa resten av vårat liv tillsammans.

Paket paket =)

Publicerad 2014-02-15 03:46:50 i Allmänt,

Älskar fredagar när jag får ett sms avi om att ett paket har kommit till  mig. Känns som om det är jul varje fredag. Får mig att kännas som ett litet barn när den får ett kinder ägg. Sen springer man hem och river sönder paketet som man gör när det är jul.Denna paket kommer från yves rosher med underbara kropps dofter som jag bara älskar. De gick för 39 kr st. / 20 ml  Fick lite rea på de =) 
 
 
 
Den till längt ut till vänster heter Vanille colletc or. Det är en mild och förförisk eau de toilette med  vanljens exotiska och tilldragande doft. Den är så oemotståndlig. Påminner om sommar. Glass sol värme och kärlek.
 
Den andra ut till höger heter Coconut. Det är en malaysisk kokos exotiskt med en varm och tilldragan doft. Påminner mig ganska mycke om sol och  bad samt lite Hawaiian Tropic .
 
Den tredje ut till höger heter Vanillia. Ganska lungn och mjuk doft. AFår en att bara slappna av och alla bekymmer går iväg.
 
Den fjärde ut heter Yellow Peach den har en känsla av nyplockade persiker. Det känns som man är ute i ängen med de. Har aldrig haft en sån kropps dokt som denna. En av favoriterna just nu.
 
Sist men inte minst är Black berry känslan av det nyplockade björnbärets syrliga och samtidigt söta doft. Den känns värkligen som en sommar dag ute med massa sol och goda drinkar. 
 
 
Har någon av er testat dessa godingar?
 
 För de som är intresserade. Det finns förtfarande att beställa till lägre pris. Inte så mycke men nånting är det i alla fall...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela